Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői érmek az egyéni rapidversenyeken 2015-05-18 08:52:44 A helyi sakkozók közül Sillye Kálmán megyei első lett, míg Lauber Kolos a második helyig jutott az országos döntőben
Páratlan gödöllői helyezések a diákolimpián 2014-06-20 17:54:05 Az Erkel iskola lányai röplabdában, a Hajós iskola fiai kézilabdában játszhattak a III. korcsoportosok országos döntőjében